Wampir i anioł

Zdaję się, iż zapadłem w drzemką, na owo samo mój objęcia Morfeusza był zadziwiająco realny. W smudze księżycowego światła ujrzałem trzy młode kobiety. Podeszły mimo, przyglądały mi się w poprzek chwile i następnie zaczęły mówić szeptem nieco pośrodku sobą. Dwie z nich dotychczasowy ciemnowłose oraz miały wielkie przenikliwe oczy, które do wnętrza bladym świetle księżyca wydawały się czerwone. Trzecią spośród kobiet zdobiły złociste, falujące kędziory natomiast oczy przypominające jasne szafiry. Wszystkie trzy miały niesamowicie śnieg zęby połyskujące w jaki sposób perły do wnętrza ich rubinowych ustach. Budziły we mnie eros tęsknoty przemieszanej z trwogą. Nagle jasnowłosa dziewczyna pochyliła się nade mną nie inaczej skromnie, że poczułem jej gwałtowny oddech. Opuszczała głowę raz wewnątrz razem u dołu, tudzież jej usta przesunęły się poniżej mych ust także podbródka, aż na szyję, niejako chciały wpić się w środku moje gardło. Poczułem mrowienie na skórze, gdy dotknęły jej para ostre zęby(…)Jeszcze w życiu nie widziałem hrabiego w ciągu dnia. Czyżby spał, kiedy inni nie śpią oraz nie spał w środku porze snu? Drzwi jego sypialni są ciągle zamknięte..”Bram StokerDracula prawdziwość azaliż baśń?Czerwone oczy, unikanie światła słonecznego ostre zęby to podstawowe atrybuty mitycznych stworzeń zwanych wampirami. Przerażające bestie wychodzące o zmroku na polowanie w środku poszukiwaniu ofiar, którym mogłyby wyssać jucha budziły grozę pośród średniowiecznych ludów, tudzież plus współcześnie osławione historie o mrocznych istotach kryjących się u dołu płaszczem nocy przedstawione wewnątrz imponujący sposób na mocy hollywoodzkich reżyserów wpływają na naszą wyobraźnie powodując przyspieszone razy serca. Ale w charakterze owo było w rzeczy samej spośród tymi demonicznymi postaciami? Czy uprzedni one wprost przeciwnie wytworem lokalnych legend średniowiecznej Transylwanii, sprawnie ubranych do wnętrza słowa dzięki wybitnego pisarza Brama Stokera? A przypuszczalnie wampiry istniały nie inaczej? Ponoć hrabia Dracula był inspirowany autentyczną postacią niesłychanie brutalnego w swych rządach hospodara wołowskiego Vlada III Tepesa zwanego ponadto Vladem Palownikiem drugiego syna Vlada Diabła członka Zakonu Smoka powołanego przy użyciu Zygmunta Luksemburskiego do obrony chrześcijaństwa. Draco, oznacza to smoczek przekształcono do wnętrza Dracul alias diabeł, rozpowszechniono po latach w legendzie nazwę Draculea oznacza to po prostu syn diabła także tak bardzo oto obecnie mówimy o Draculi najmroczniejszym ze wszystkich wampirów łaknącym ludzkiej krwi, w ciągu wszelką cenę unikając światła słonecznego. Ile do wnętrza tym prawdy natomiast ile fikcji zaś może ludzkiej niewiedzy szukającej wyjaśnienia w środku mitach? Postaram się właściwie rozchmurzyć nasze przekonanie na wampirzy sytuacja opowiadając krótką historię pewnego wampira z Wirginii.
- W górach się gada, że baca owo umiał „pocynić”. To był gość niesamowity dodatkowo zaufany. Taki lekarz natomiast prestidigitator, jest dozwolone żeby rzec. Do baców się po radę szło oraz po sukurs do wnętrza chorobie. Każdy baca miał swoje wielkie zawiłości a ich negacja logiczna zdradzał - opowiada szef spośród Ochotnicy Górnej, malowniczej wsi w środku paśmie Gorców. Niemal przy każdą strzechą wspominają po tej stronie Bulandę, pasterza i maga, którego luminarz przetrwała w środku opowieściach.– On owo musiał posiadać spółkę spośród samym diabłem, jako że całokształt wiedział, co zaś gdzie się zdarzyło, chociażby jakim sposobem na własne oczy negacja logiczna widział. Mówili, że owo sam jeden Zły mu donosił – podpowiada miejscowa bajarka również sypie legendami o tajemnych sprawkach gorczańskiego bacy.Józef Michałek, baca z Beskidu Żywieckiego, podkreśla, że pasterska mądrość - hermetyczna tudzież niedostępna - przetrwała do dziś.- Żaden baca o tej sferze negacja logiczna będzie opowiadał, ponieważ bacowską legendę buduje aura tajemnicy. Ta wiadomości jest dalej używana, zaś siła robocza w wielu przypadkach zwracają się o barki w środku różnych sprawach. Niestety do licha również trochę złego robią różnej maści znachorzy, którzy bazują na ludzkiej naiwności. Tymczasem erudycja bacy płynie z doświadczenia również dziedziczonych przekazów – opowiada. Podkreśla zarazem, iż działania takie opierają się jeno na białej magii, oznacza to tej, która służy dobrym celom zaś nie wyrządza krzywdy.Juhasi spośród Beskidu Sądeckiego widzą jednak wewnątrz czarodziejskich sprawkach siły piekielne.– Ej, wielu takich było plus jest do tej pory co umiało czarami poważnie zaszkodzić. Taki baca uzdrowiciel owo musiał opisać się, po której jest stronie: boskiej lub diabelskiej. Bez wątpienia, ci potężniejsi to pakty z samym diabłem zawierali. I to nie żadne bajania, a prawda, bowiem wielu na oczy widziało, co umieli poczynić. Ten, co się w potężnej magii „babrał”, musiał istnieć po ciemnej stronie mocy – opowiadają.Znawcy folkloru Beskidów i podkreślają demoniczną stronę bacowania.– Temat bacowskiej magii jest w środku pewnym sensie tematem przeklętym zaś niedostępnym. O tym się głośno nie mówi. Przecież konszachtowanie z diabłem innymi słowy użycie magii jest powiązane z kultem satanistycznym. A siła robocza gór - racja wybitnie spośród Kościołem związani - jakkolwiek swoje problemy zawierzali negacja logiczna księdzu, oraz bacy, bardzo dobrze wiedząc, z jakimi mocami spółkuje – opowiada folklorystka dodatkowo mieszkanka karpackiego przysiółka. Trudno w tym miejscu odkryć rozmówcę, który czarodziejską moc bacy podawałby do wnętrza wątpliwość.- Nikt niemniej jednak nie chce rozmawiać bezpośrednio, jako że po tej stronie chodzi o moce potężne. To negacja logiczna bajki dla dzieci, natomiast poważne sprawy. Moc bacy brała się z diabelskich konszachtów. I tędy wątpliwości negacja logiczna ma – przekonuje matuzalem pastuch z Wierchomli. Na górskich halach, w środku towarzystwie baców, spędził kilkadziesiąt sezonów natomiast niejedno widział.

Najlepiej sprawić rytuał pomiędzy 20 oraz 24. Świece amfa, srebrne lub szare. Na ołtarzu wolno pomieścić temat ze srebra. Proponuję puszczać pawia się do Anioła Stróża oraz Archanioła dobranego w środku zależności od czasu naszej prośby. Na zmiany dotyczące sfery miłości wybieramy Haniela. Jeśli zależy nam na wprowadzeniu pozytywnych zmian aż do naszego zdrowia, pożądane byłoby przekazać się aż do Rafaela. W zależności od naszej prośby wybieramy także świece: różowa odpowiada w ciągu ciepłe, dobre uczucia, czerwona za uczucie i sferę seksu (w tej okolicy możemy wybrać Uriela, jaki odpowiada w ciągu seksualność), zielona w ciągu zdrowie; jest dozwolone przegłosować też zabarwienie odpowiadający w ciągu wiedzę, czyli niebieski. Dodatkowo dobieramy kadzidełko o zapachu mirry.Proszę, przybądźcie, o istoty światła, napełnijcie mnie i mój faktyczność pozytywną energią i chęcią do wprowadzenia zmian do wnętrza moim życiu. Pozwólcie zamknąć dopływ mi negatywne więzi i stosunki, które mnie niszczą. Dajcie możliwość poznania, czym jest istnienie pełne i szczęśliwe, wypełnione miłością aż do Boga i bliźnich. Proszę was dzień dzisiejszy, byście ustalony pod mnie, wskazując mi, która sposób będzie na rzecz mnie najodpowiedniejsza. Sprawcie, bym dokonywał wprost przeciwnie dobrych wyborów, kierując się sercem i rozumem, inspirowany wolą boską. Od dziś chcę postępować prawidłowo, rozweselać się każdym swoim dniem, starać się o intensyfikacja mojego umysłu i duszy; dajcie mi wystarczająco wiele sił, bym postępował zgodnie ze swoim sumieniem, nie ranił osób mi bliskich, natomiast symultanicznie działał dla wyższego dobra. Amen.Polecany obrządek jest bezpośredni, bezproblemowy wewnątrz wykonaniu, zaś co najważniejsze – opiera się na magii anielskiej, tak więc nie musimy obawiać się negatywnych skutków naszych działań. Rytuał powinno się począć pośród 7 tudzież 10:30 rano. Wybieramy świecę czerwoną oraz czarną. Na ołtarzu warto umiejscowić zarówno obiekt zrealizowany spośród miedzi. Jako iż zwracamy się aż do aniołów, powinniśmy wybudować błękitną lub białą świecę, albowiem prosimy o załagodzenie konfliktów. Z kwiatów polecam hiacynty fioletowe oraz zioła lub kadzidełka o zapachu mięty i cedru. W tym przypadku postawiłabym na zwrócenie się aż do archanioła Uriela, ponieważ pomaga wypalić negatywne emocje, wyrzut, gniew, ból.Archaniele Urielu, otocz mnie swoim płomieniem, spraw, by do wnętrza moim sercu negacja logiczna pozostała żadna ciemna afekt, wypal należący do mnie smutek i rozgoryczenie, naucz mnie pokornego postępowania poniżej bliźnich, oraz także spraw, abym znalazł z nimi połączony język. Niech w środku moim życiu zagości zgodność i samokontrola, przy użyciu którym uda mi się naprawić zależności spośród ważnymi dla mnie osobami, pomóż mi uświadomić sobie, iż amok iżal nie prowadzą aż do niczego dobrego, z twoją pomocą pragnę rozdziawić się na afekt Boga, obdarzyć nią oraz moje otoczenie. Niech moje napęd zostanie napełnione twoim płomieniem, kto sprawi, iż pełnia to, co negatywne, zniknie. Spraw oraz, by osoby, spośród którymi byłem w środku zażyłych stosunkach, natomiast aktualnie jestem skłócony, pozbyły się negatywnych emocji i tak niczym ja szukały ulubiony do naprawienia naszych relacji. Amen.Rytuały wykonujemy odkąd 17:30 aż do 20:00. Wybieramy świecę fioletową, żółtą ewentualnie pomarańczową. Możemy użyć skórki z cytryny oraz bergamotki, pożądane byłoby na ołtarzu kłaść niedawny jaśmin, kto wpływa pozytywnie na sprawy związane spośród finansami. W tym przypadku należałoby wręczyć się do Archanioła Michała czy też Metatrona. Archaniele Michale, kto wspierasz nas w naszej doczesnej walce o dobro, jaki otaczasz opieką wszystkie ludzkie dusze, proszę cię o sukurs wewnątrz uzyskaniu bezpieczeństwa finansowego i stabilności materialnej. Wskaż mi drogę, która będzie najodpowiedniejsza dla mnie i sprawi, iż będę rozpakować się zawodowo bez obaw o moją przyszłość, i moi współpracownicy i szefostwo będą czuli, że mogą na mnie polegać. Chcę być w środku stanie realizować wszystkie projekty, które zostaną mi powierzone, wyszukać do wnętrza sobie siłę, tak aby zaradzić wszystkim trudnościom, które pojawią się na mojej drodze. Pomóż mi w podobny sposób wyszukać w środku sobie sztuka aż do mądrego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. Amen.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawda o malachicie

Szczególny turmalin

Cena nawrócenia