ostrożny buddyzm

Śniła mi się tragedia lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję zaś przeżyłem wstrząs, bo był tam zaprezentowany owszem taki już sam sytuacja, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów natomiast czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był straszliwy ładunek afektowany, w takim przypadku przejąłeś element uczuć osób biorących do wnętrza zanim udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia no wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe w środku chwili, jak istotnie mają miejsce. Gdy racja się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widmo opuszcza twoje truchło natomiast udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz by pokrzepić ocalałych. Budzisz się zużyty, ponieważ nadzwyczaj z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, nieraz śniło mi się, iż do wnętrza domu wybuchał pożar, oraz ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie w rzeczy samej miało obszar do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, i ekscytacja paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen za jednym zamachem uwalnia część zablokowanych emocji zaś pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek albo tragedia, co mogę sprawić?Możesz znajdować się w stanie kogoś ostrzec, pomimo tego ta osoba przypuszczalnie nie zanieść twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo tudzież asystent dla ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem również poproś anioły o prawa ręka wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie również czułam, iż owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego wsio w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą także twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten podejście doświadczania dodatkowo wzrostu, w zastępstwie życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, że ogół u niego w porządku.Miałam aborcję, i dalej poroniłam także kiedy niekiedy śni mi się dwoje dzieci bawiących się pogodnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli naprawdę, owo wewnątrz który rozwiązanie mogę im przynieść ulgę?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, w miarę w charakterze ty tudzież twoja familia uczycie się oraz doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub obsiać kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi również wznosząc wewnątrz nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała panienka i powiedziała, wzorem ma na miano oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo nie inaczej cudowne. Musiałaś znajdować się wielce otwarta plus wrażliwa, jako że córeczka miała możność nawiązania spośród tobą owszem żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest ogromnie ważna oraz przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W jaki strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda akt twojego snu owo jakikolwiek przejaw ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy bycie każdej tej części, tudzież również słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg na kształt najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy także dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, natomiast wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę dodatkowo szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, ale prawdopodobnie ledwie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to w rzeczy samej: Muszę zapobiec obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi w istocie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I ano, natomiast nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni ręce do pracy postrzegają rzeczy w środku odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania plus przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo istotność na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów natomiast z jakiego powodu zasoby siły roboczej je mają? Co jest dozwolone z tym zmajstrować?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są od czasu ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada ukoić te uczucia do wnętrza taki strategia, do wnętrza jaki negacja logiczna wolno było tego skonstruować w czasie, gdy było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że wcześniej odkąd długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać każdorazowy wjazd do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą łatwo przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda punkt programu twojego snu to pewien przejaw ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza życie każdej tej części, oraz plus słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi podejście w jaki sposób najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże później powiedziała, że nie ma czasu ani siły na dokonanie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana także oszukana, natomiast wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę także kolejność, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, lecz przypadkiem jedynie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca sprzeczka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę nie dopuścić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I no tak, oraz nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą zaadaptować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, to różni mieszkańcy postrzegają rzeczy do wnętrza niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania również przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo rola na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów i z jakiego powodu obywatele je mają? Co jest dozwolone spośród tym zmajstrować?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od momentu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub nieruchomy, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym razem, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ukoić te uczucia do wnętrza taki procedura, wewnątrz który negacja logiczna wolno było tego stworzyć w środku czasie, gdy było się owszem bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż natychmiast od czasu długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny sen może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować niekończący się dostęp aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą niezbyt dokładnie przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani do wnętrza niebie. Jestem przytomnością a wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) natomiast oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "zagłębianie się do wnętrza myślach" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się raczej aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się przecież przydawka "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to dzięki uspokojenie umysłu dodatkowo utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym w rzeczy samej manifestuje się ubolewanie także mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy a percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu przyozdobić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może być wyrazem wiele różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta bardzo spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami także tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, do ostatka konsekwentny również konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny nurt powietrza wchodzi plus wychodzi poprzez nos. Myśli plus dźwięki po prostu bez ograniczeń przepływają, w rzeczy samej jak chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się jedynie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć zaś bezpośrednie przeżycie pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko nie prędzej będzie się do wnętrza stanie szczerze sprowadzać plon innym. Wyobraź sobie jakże do wnętrza główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej do środka ciała. Kiedy nuże diametralnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach plus wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast faktyczność zaczyna świecić nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem dodatkowo pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj tak długo jakże chcesz. Możesz podobnie powtarzać na głosowanie oznacza to do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając wobec okazji żądanie szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym podobnie jak na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie zaś wewnątrz innych. Postaraj się zauważać to, owszem głęboko plus bezpośrednio, w charakterze zaledwie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii także zarazem pełnej przytomności w ten sposób powoli, na sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, w środku "w tym miejscu zaś chwilowo". Po chwili skończony świat pojawia się znowu - uporządkowany natomiast doskonały. Każdy atom wibruje radością plus jest utrzymywany do wnętrza całości na skroś miłość. Wszystko jest świeże plus nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, bez względu od tego lub o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się także nasze materia, lecz w tej chwili przedtem ferie od czasu słabości dodatkowo chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tym momencie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na schyłek wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone i docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna tudzież dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe wesoły nastrój - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (amor, kondolencje, ubaw, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawda o malachicie

Szczególny turmalin

Cena nawrócenia